Näitan ainukest tulemust

HMB

HMB ehk beeta-hüdroksü-beeta-metüülbutaanhape on aminohappe leutsiini metaboliit. See on leutsiini, BCAA rühma asendamatu aminohappe, metaboliit. Teaduslike uuringutega on kinnitatud, et just HMB-l on võtmeroll lihasvalgu sünteesis ja seepärast pööratakse viimasel ajal palju tähelepanu sellel põhinevatele sporditoitudele. Ainult 5% meie tarbitavast leutsiinist muundub HMBks. Puhtal kujul leidub teda vähesel määral mõnes kalaliigis ja greibis. Uuringute põhjal piisab 3 grammist HMBst päevas, et parandada märgatavalt sportlike tulemusi.

Lähtudes  teadusuuringutest on see lihaste lagunemise ennetamise seisukohast leutsiinist märksa tõhusam. Selle võtmine ergutab lihasmassi kasvu, kiirendab märgatavalt trennijärgset taastumist, säilitab lämmastiku positiivse tasakaalu, aga aitab ka vabaneda liigsest rasvast. Koos kreatiini või asendamatute aminohapetega (BCAA) selle toime aga võimendub.

Kui treenime suure sageduse ja koormusega vajame me rohkem HMB-d. Peale kreatiin monohüdraadi on see enimuuritud toidulisand ja nende uurimuste põhjal võib väita, et see ei kiirenda pelgalt jõu ja lihasmassi juurdekasvu vaid aitab parandada ka vastupidavust.

HMB toime

HMB aeglustab valkude lagundamist ja kiirendab valgusünteesi. Samuti on see elutähtis komponent selleks, et säilitada lihasraku membraani tervikklikus.

Tarbides HMB-d annad sa oma lihastele edumaa taastumiseks ja minimaliseerid sellega lihaste lagundamist. See tähendab seda, et su keha püsib kauem anaboolsena luues sellega soodsad kasvutingimused. See sobib jõusaaliharrastajale, kelle eesmärk on lihasmassi ja lihasdefinitsiooni suurendamine ning treeningust efektiivsemalt taastumine. Isegi spordialade nagu ragbi, MMA või sprindi harrastajad võivad intensiivse treeningu ning võistluse ajal lihast kaotada. See on ülim toidulisand hoidmaks ära lihaskadu ning see võib lihasmassi ja jõudu ka suurendada tänu kiiremale taastumisele treeningute vahel.

Postiivsed omadused:

  • Aitab kaasa nii jõu, lihasmassi ja vastupidavuse arengule.
  • Vähendab lihasmassi kaotust pärast suuri koormusi
  • Kiirendab taastumist mis omakorda võimaldab sagedamini treenida.
  • Aitab alandab vererõhku ja kolesterooli taset.

HMB + Kreatiin

Kui natuke süveneda kuidas HMB ja Kreatiin töötavad on lihtne aru saada miks nii paljud füüsiliselt aktiivsde inimesed seda kombinatsiooni kasutavad. Kreatiin annab juurde plahvatusliku jõudu ja vastupidavust treeningutel. Samal ajal aitab HMB vältida ülearust lihaste lagundamist ja lubab Teie keha lihaskoel kasutada rohkem valke. Need kaks komponenti täiendavad üksteist ideaalselt ja loovad suurepärase koosluse nii taastumiseks kui ka lihasmassi kasvuks.

Kombineerides HMB ja Arginiini saame veel võimsama koosluse. Nimelt on Arginiin võimeline konveteeruma kreatiiniks organismis. See keemiline transformatsioon nõuab metüül-gruppi , mida leidub HMBs. Arginiin, Kreatiin ja HMB kuuluvad haruldasse keemilisse gruppi, mis töötavad sünergeetiliselt. Kogu kooslus parandab oluliselt lihaste kontraktsioonivõimet ja valgusünteesi.

Kasutamine

Teadusuuringud on leidnud, et kõige efektiivsem on võtta 2 korda päevas 3-5g pulbri või kapslina. Kuna selle ringlus kehas kuurina tarbides on pidev, siis pole oluline mis ajahetkel seda tarbida. Siiski soovitavad paljud tootjad tarbida vahetult enne treeningut ning ka kohe peale treeningut. Trennivabadel päevadel pole oluline mis ajahetkel seda tarbida.  Seda võib kasutada aastaringselt ning ühtegi kahjulikku efekti pole seni tuvastatud.

Vaata ka meie teisi Aminohappeid SIIT!

-7%

Aminohapped

HMB (300 caps)

26.70 24.89